Tuesday, September 13

sekian lama..

Macam dah lama aku menghilang dari blog sendiri walaupun memang lama. Bukan malas tapi tak cukup masa nak update. Sibuk dengan jadual harian dan kerja part time yang padat. Walaupun bukan kerja tetap tapi tumpuan perlu diberikan juga sebab kerja tu melibatkan nama aku jugak kan. Bukan boleh main-main untuk suka-suka.

Kalau orang lain kerja hanya untuk suka-suka menghabiskan masa terluang dekat rumah tapi aku bekerja untuk manfaat diri sendiri. Bidang yang aku bekerja berkaitan dengan apa yang aku belajar. Jadi, kena la focus lebih. Dah macam focus belajar lak. Haha...

Macam mana pun aku dah update blog ini lepas seorang kawan aku nak cari page facebook tapi terjumpa blog ini. Aku macam malu-malu kucing terus buka fail lama cari email dengan password blog ini.

Baguskan aku simpan email dengan password merata-rata. Haha... Tapi apakan daya aku ni mudah lupa. Jadi, kena la simpan dengan baik untuk kegunaan masa hadapan.

Sekian. Nanti boleh update lagi. Main Facebook pun kadang-kadang bosan gak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget