Wednesday, January 26

Perang Dalam Kelas

Cam lawak lak tajuk tuh. huhu....

Baru sebulan masuk ke UiTM Arau, dah macam-macam perkara buruk aku lalui. Dari pensyarah yang suka bersikap berat sebelah sampai la pelajar dari matrik yang berlagak pandai[yg matrik x mcm tu, xyah nak terasa].


Bila aku wat baik, tak perlu la nak pijak kepala orang lain. Ko rasa ko tuh dah hebat sangat ke? Aku boleh maki ko la. Ko tuh budak2 sekolah je la. Nak ka tengok orang sombong dengan ko? Memang patut la kalo universiti ni dikutuk oleh pelajar universiti awam lain kat Malaysia dah memang dasar dalaman yang diamalkan sangat membosankan.


Dah lama kot bertahan dengan menjunjung harapan koordinator supaya pelajar dari diploma berbuat baik dengan pelajar matrik. Tapi kalo dah macam nih la gayanya, aku tak rasa aku akan teruskan hasrat koordinator tu. Maaf yer!



Bersedialah wahai manusia2 yang bodoh sombong! Aku tak akan berdiam diri selepas ini. Akan aku balas setiap air liur yang aku gunakan untuk membalas perbuatan anda!!


Setiap perbuatan keji tu, akan aku balas dengan cara yang lebih kejam dan teruk. Aku tak kacau org, jadi jangan kacau aku. Tapi, korang dah mulakan api permusuhan ini, sudah pasti aku akan menyemarakkan api permusuhan korang nih. Jangan berlagak bodoh kalo dah terkena batang hidung sendiri naty. CELAKA !!

 WELCOME TO THE HELL !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget